• Terugbetaal- en retourneringsbeleid

    Overzicht

    Ons refund en retour beleid geldt tot 14 dagen na ontvangst. Hierna is het voor ons onmogelijk te controleren waar de fout ligt. 

    Retournering eisen:

    “U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 

    Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

    Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@dutchgameshop.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

    Niet retourneerbare goederen zijn:

    Niet-retourneerbare artikelen: Cadeaubonnen en Downloadbare softwareproducten.

    Voorwaarden:

    Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend: Boek met duidelijke gebruikssporen Cd, dvd, VHS-band, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die is geopend. Elk item dat niet in de originele staat verkeert, is beschadigd of er ontbreken onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout. Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd

    Terugbetaling

    Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Wij zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

    Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

    Late en missende terugbetalingen

    Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

    Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.

    Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

    Als u dit allemaal heeft gedaan en uw teruggave nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via {info@dutchgameshop.nl}.

    Sale producten

    Van sale producten wordt alleen het betaalde bedrag teruggestort. 

    Ruilen

    Wij vervangen artikelen alleen als deze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {info@dutchgameshop.nl} en stuur je artikel naar: {Dorpstraat 36, De Lutte, 7587AD}.

    Risico retournering

    Om uw product te retourneren, dient u uw product te sturen naar: {Dorpstraat 36, De Lutte, 7587AD}.

    U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.

    Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

    Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

    Hulp Nodig?

    Mail naar info @dutchgameshop.nl

     

    Geen Uitkomst?

    “Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dutchgameshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

    Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

    De waardering van dutchgameshop.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 10.0/10 gebaseerd op 1 reviews.